dilluns, 13 d’abril del 2015

ETAPA 8 i croniquilles

a les 7:30 h.
Martorell- Abrera- Monistrol- alt montserrat(PMX2-R)- Can Masana(R)- Vilanova del camí- Capellades(R)- Castell de cabrera- Canaletes(R)-Sant Quintí de Mediona- Sant sadurni- Els casots(PM)-Ordal- La palma Cervelló- Corbera-st andreu- Martorell

133 kms 2350mts

Una de les etapes reines de la temporada, Montserrat i els Casots com a p.m. i entre mig pujar el castell de Cabrera per adornar el dia...i no ens oblidem com a traca final pujar l'Ordal i el pestoseo de Corbera, un dia d'aquells que no m'agradaria perdrem, però que malauradement no crec que vingui ja que vaig com molts d'altres a la Canyon Cambrils Park, ja sabem es temporada de marxes i tothom fa la seva.





Aquest cap de setmana passat un parell de valents han fet las rutes del Montseny el xavi i l'amic jose...segons infos de primera mà anavem de gloveros amb maiot i pantalo d'hivern i han hagut de suar la cansalada.
També felicitar a la resta de compis que han anat a competir al monzon i girona, si no m'oblido d'algú entre d'altres al marc, josemy, camarero, javi, jonas, abel i disculpeu si no els tinc controlats a tots.
AIXÒ ES EL QUE REALMENT FA GRAN A LA PENYA, tothom per tot arreu.

Us faig un petit resum de la Noguera Bike Race, ens esperaba un dia soleiat i a estones amb molta calor, a primera hora del mati dubtabem del temps i la eterna discusió "que si manguitos si, que si perneras" jo com ja es habitual discrepant de la resta jejejeje.
Bé, ens hem juntat el pope, david, bene i jo per una banda i el escudero amb els compys de sant Andreu, a la primera part de la marxa cap el km 30 a la pujada de picons ens trobem al pobre escudero aturat, pinxas i la resta de compys a l'ajuda...menys jo que anava fent i ja m'atraparien dalt,  
anava parat el bene



jonas bike  "payaso" con carinyu eh saps que vull dir
repasant paios al asfalt




pasejant amb el bene

es tot ferro aquest paio, petit però maton
el regulador "pope"
al final de la trialera de picons que porta fins al pantà de santa anna jo anava uns quants per davant de la resta i de sobte em trobo al amic bene amb aquell somriure característic..."que bien que me lo estoy pasando, hoy tengo piernas" com anava el paio, jo pajarito i als pocs metres em bé un paio anomenat "agonias" i a la pujada anomenada d'arberola s'envà enfilat com una bala, el bene diu "vaja ritmo el pajaro" i torna a fer aquell somriure, cap al final de la pujada em passa el pope dient "esto es mu largo joanet", jo anava totalment desfet quan apareix un ratllat esudero que suposo que no estava adaptat a la poket jonas bike i faig amb ell uns 10 kmts fins arribar a os de Balaguer on definitivament em despenjo de tothom i dic acabaré com podré, en fi el "abuelo electrico" sa repasao a tot quisqui i m'ha fotut gairabé 25 min, la resta tots entre mig em acabat dignament, han estat per mi voltant de 6,10h de marxa i 2800mts de desnivell a una mitja de 149 ppm, jejejeejeje jo 6è de la meva categoria.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Els comentaris anònims s'anularan inmediatament