dilluns, 8 d’abril del 2013

CRONICA ETAPA 6

 Tot torna a la normalitat, després de la borrasca o plugim bé la calma...avui a la sortida ens em ajuntat poc mes de 20 ciclistes, ja que la gran part dels altres estaven fen la Marxa del Murs, que per cert requereix d'una crònica made in "BENE", "CAÑI" o "TORRADET" estem sense news...a aquest bloc un tant apagat últimament.
Doncs el primer port del dia "ullastrell" hem pujat a ritme ràpid, però jo no sóc el mes adequat per d'escribir-lo ja que vaig entrar gairabé al final del grup, però si destacar que tothom s'ha esperat fins al últim component, si que sé, que l'amic Zapata, el nostre Cancelara ha arribat dalt el primer i després tothom a anat entrant amb poques diferències...la baixa a Castellbisbal ha estat un descans per tothom per enfilar el segon martiri del diu, la urbanització cap a Corbera i la Creu del Aragall, jo he decidit quedar-me a fer companyia a l'amic Pedro per que no fes tot el camí sol jejeejeje i hem pujat suau fins dalt la creu, el grup allà dalt es troba com no podia ser d'altre manera al juvenil i el guru que van fent a la seva bola, un cop a baix a Gelida ens re-agrupen de nou amb la presencia del capo que passava per allà i tots junts enfilem la ctra. de sant llorenç fins l'esmorzar, dalt de tot s'escapen el Cancelara el pepo i un desconegut pajarero que ens treuen uns metres. Gairebé tothom para a esmorzar i ens ajuntem 20 persones a la taula sense rondinar ni discutir on anem, "que si valla mierda de bar", etcc...destacar que fins i tot el gran grunyon "guru" es porta bé i fem riatlles tots plegats, que a la fi d'això es tracta, compartir moment amb els amics de la penya.

Al sortir del portell baixem rapidet a fer la ultima sorpresa del "TORRADET" els cassots i l'ordal, aquï si que puc explicar alguna cosa  més perquè m'havia guardat alguna força el grup ja anava tocadet i parrita deia "joder como me duelen la piernas" però tot era broma ja que en un primer grup pujaven el Zapata, la Rossy, el tonetti, el parrita i algú del que no em se el nom, en un segon gruppet ens juntem "el team vampiro colombia" amb el moriana i un gran "juvenil" que desobeix les ordres del guru i puja a un gran ritme i jo mateix que si no arriba a ser pel Edu em quedo despenjat però que em fa la pujadeta, el Vampiro comenta amb aquell to de veu tant característic "jo hoy ja he tenido bastante" jejejeeje.
Un cop dalt la cruïlla de la 340 ens re agrupem tots i continuem el calvari final fins l'alt del ordal, jo que no em trobava massa malament em poso enganxat al cancelara i fem la pujada escapats juntament el jove de la orbea orca, la rossy i el tonetti fins al poble; tot el grup be a continuació pujant a ritmo parrita i del edu fins dalt al coll on fem un descens de vertigen enfilant la baixa fins gairebé 70 km/h casi fem KOM.
Aixi doncs al final al sprint del congost hi ha un "demarrage" del Pedro que s'enporta la volata.
Felicitar novament al amic Xavi pel una etapa als voltants de Martorell de 105 km gairebé 2000 de desnivell i que a mi m'ha sortit una mitjana de 25,7km/h i 148 bpm i 4:06 h pedalant, algú dels que anava mes bé li ha sortit 27,2km/h de mitja i 3:53h pedalant.
Al final birreta i fins la propera.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Els comentaris anònims s'anularan inmediatament