divendres, 15 de juliol del 2011

CLÀSSICA OCTUBRE

Semble ser que hi ha gent a la que no li va bé el dia 15 d'octubre. Proposso escollir entre el dia 1 i el 15. Ho m'envieu un mail per confirmar o paseu pel Capo i us apunteu a la llista que ja te feta. El dia més votat serà l'escollit, però necesito que digueu lo abans posible, si més no el dia que escolliu, per saver quan he de fer la reserva de restaurant i lloc d'emorzar.
Ja tinc pressopost per l'autocar. La veritat és que, apart de la comoditat que et dona el fet de no tenir que conduir i poder mamar vi tranquilament al dinar,  surt molt bé de preu (uns 25 Euros per cap). També digueu si us semble bé l'opció autocar. El Capo ja m'ha dit que ell no fica la bici a la bodega d'un bus, així que si sou molts els que tampoc voleu autocar, informeu-me.
Apali, a pedalar !

4 comentaris:

  1. Jo si fico la bici a la bodega d'un autocar, tinc mantes,.., joer con el capo..., l'opció de l'autocar es perfecta.

    ResponElimina
  2. Jo t'he dit que preferia el 15, però també em puc adaptar a l'opció del dia 1, l'únic saber-ho amb temps per montar-me'l.

    ResponElimina
  3. Angel jo el dia 1 no puc venir perque tinc un viatge pagat a Sevilla, si no pot ser el dia 15 tb podria ser el dia 8 de Octubre no???
    A la zona de Tarragona en aquelles epoques tampoc fa tan fred
    Xavi

    ResponElimina
  4. La meva intenció es venir, pero esperem un nen per la segona quinzena de setembre per el que no puc confirmar res, pero a la minima que pugui vindre. Al octubre va be qualsevol dissapte.

    ResponElimina

Els comentaris anònims s'anularan inmediatament