dilluns, 7 de maig del 2012

SORTIDA 10 PC MARTORELL

Avui m'estreno per intentar fer la crònica de l'etapa, erem 13 components de la penya (cañi, bucles, pepo, guru, juvenil, moragues, jose, cristian, jordi, chechu, domi, jesus i jo) La resta de componentes estaven fent els Recons de la Conca, sembla que el Latigo va guanyar la curta i l'Abel fet un crac...en fi...deu ni do el Torradet les etapes que s'esta currant, al principi com gairabé sempre hi algu que deia "joder vaja mierda d'etapa, sube i baja, no tiene ni puta idea" i els altres feiem cas omis de la situació. Ja pujant Vacarises es va pujant a ritmet i gairabé tots pujem junts, però es despenjant el juvenil, el cañi (que tant de padel se li està atragantant) el jesus i el jose que li entra ganes d'orinar (potser escusa o guardava reserves per després) ja arribant dalt de vacarisses ens despenjem el cristian i jo, aquell bucles quan possa el ritmet és demolidor. Un cop a Vacarisses petit reagrupament i jo que anava calent pujo cap a dalt tot sol...com que no estava el Ziza pensava jo, habiem si avui tindre el meu dia de gloria i pataplat sorpresa a mitja pujada be el Jordi que aquest any s'esta convertint amb el rei dels Kom's m'atrapa i jo amb la meva tàctica a l'italiana el deixo apropar i quan ja em tenia, zasss palo, rera palo, però no habia manera aquest noi anava a ritmet i jo me'n anva d'esfent, sense poder coronar dalt els Caus.
Ja baixant els caus per rellinars a tope i portan al cañi, el jesus i el gura al darrera fem un reagrupament i anem direcció Marganell per pujar Sant Cristofol, anem a ritme i trobem la penya de Sant Cugat, només va haber un que va seguir amb nosaltres, ja a la pujada de Sant Cristofol, el juvenil, el guru i el pobre Cañi aguantant la pallissa dialectica es queden fent grupetes amb el Jesus, la resta anem fent i com que no anava davant no se qui arriba primer dalt a la cruilla de Montserrat, però, segons Radio Volta coronen el bucles, el pepo i el domi, un cop dalt  fem un altre reagrupament, per allà deanbulaban uns components semi pros que anavan fent series amunt i avull "els bons amics" vermells com a tomàquets...ejejejej
Ja baixant cap a Salelles anem a tope i crec que m'haure apuntat un altre Kom i habia el Jesus aldarrera que va baixar com un senyor ni un relleu, bon home. Esmorçar a la benzinera bocates i sorprenentment 3 birres i el meu vinet i ens dispossem a tornar...sortint del Bar el secre pataplaff pinxaso del tubular nou, "vaja mierda, hechale aire, dale vueltas a la valvula, casualment l'inflem i sembla que ja no li donarà mes problemes, llavors com gairabé ja habitual, hi han uns quans que fan gira-volta i se'n tornen, quedem 7 i anem pujant cap a Castellfollit del Boix, ja es comença a veure clar que el Pepo, Parrita, el gran Domi i el sempre incansable Moragues tenen un puntet mes que el Cañi, el Jesus i jo que decideixo fer gruppetta amb ells dos.
Pujant les rampes del 13% sorpresseta del "torradet" pataflat la meva cadena fa figa, clar la crisis i el poc manteniment fant la resta, ja mho va dir el chechu "quanto lleva esa cadena" i jo després pensant doncs crec que molt...agrair als components de la grupetta el seu comportament, ja que estava al mig de la pujada i el bon Parrita es queda amb mi, puja fins a dalt i gràcies al troncha del Jesus em recullen el gran Domi, el Moragues i el Chechu...arraglem la incidència i un cop a Castellfollit del Boix i baixant cap a Odena els hi dic que us sembla tornar per Vallbona d'Anoia ja que per allà ens estalviarem el Bruc que ja es feia tard i habia algú que tenia pressa. Pel que he sentit el Pepo, el Cañi i el Jesus tornant pel Bruc i radio macuto diu que estaben morts,,,nosaltres anem fent a bon ritme i jo em deixo caure fins a Masquefa amb 140km 2300 i una mitja contant la meva parada de gairabé 26km/h.
Ara a preparar la Remences que crec que hi va molta gent de la penya i felicitar a tots els que han fet els Racons de la Conca, per cert l'amic Carles va fer la seva primera marxa i el pobre Dalton petit va dir aquella famosa frase que tots coneixem "TETE NO PUC"
Fins la propera globerada

2 comentaris:

  1. Esta bé la cronica Joan. A dalt de Montserrat, van corononar primer: El Bucles, el Domi, y el Pepo.
    T´has confos de poble, no es baixa cap a Sabanell, sino Salelles. Ni tampoc cap a Calaf, sino Odena, jeje.
    Al principi ens preguntavem si plouria, però no ens vam mollar gens, ni mica.
    A entrenar remences aquesta setmana. Ritmo de entreno de "perrilla afixiada" JOSE

    ResponElimina
  2. menuda garrofa que llevabas encima joan,que no sabias ni por donde pasaste jaja.

    ResponElimina

Els comentaris anònims s'anularan inmediatament