dimarts, 17 de maig del 2011

BREVET 400

Dissabte 14 de Maig 2011
Al divendres a la tarda em truca el meu germà i em diu que no vindrà a la Brevet 400 de Manresa, l'intento convençer i finalment em diu que potser vindrà??????
Dissabte em llevo a les 4:30 del matí, agafo l'esmorçar, la bossa i la bici i cap a Esparreguera a buscar al David, al arribar a la BP veig que no hi es i marxo pitant cap a Manresa.
Al arribar, la gent de sempre, amb les llums i els reflectants, aquesta vegada som 100 participants, com es nota que aquest any hi ha PBP, agafo el Carnet de Ruta i a les 6 sortida cap a la carretera de la Pullosa, jo vaig flipant per que sembla que estem fent una marxa, pujant la Pullosa es trenca el grup i quedem uns 10 que ben avinguts arrivem al primer punt de parada a Sant Hilari Sacalm 85Km en 2h56min i amb 1550 mts de desnivell acumulat a 28Km/h, em prenc un aquarius i marxo sol cap a la carretera de Osor direcció Angles, faig tota la baixada acompanyat per el Salvador Alcon i un company, anem molt ràpids, arribem a Angles i comença un tros bastant pestos direcció Olot, abans d'Olot segon punt de segell al Hostal Vertisol 140Km 4h38min a 30Km/h, prenem alguna cosa de beure i cap a Banyoles per la carretera de Santa Pau i Mieres, una zona molt maca on hi han Volcans, passem per Banyoles i tercer punt de segell a Serinyà 190Km 6h37min a 30,3Km/h aqui ens trovem al Hector Abad que ha fet una mica mès de volta per l'interior de Banyoles, una paradeta i cap al Capsacosta, aquest port amb 230 Km es fa molt dur, al arribar a dalt comença a diluviar, Arrivem el Domi, Hector, Luis i jo a Sant Joan on em de fer una parada obligada a dinar per la pluja que cau, 4 punt de segellar 236Km en 7h58min a 29,5Km/h, després de un bon dinar Canalons, un entrepà de truita amb formatge i una clara de cervessa sense alcohol prenem direcció Ripoll, les Lloses, on ens trovem uns cotxes tunejats fent rallys( quin flipe) per les curves d'aquesta carretera, es un constant ploure però es lo que hi ha, ni ens plantejem tenir que parar, de Berga a Solsona una petita tregua, passem per la cruilla del Alt de Capolat i els explico als meus companys lo dura que es aquesta pujada( ei Bucles!!!!!!) Abans de Solsona comença a ploure amb una intensitat fora de lo comú, la meva mare i la neus que estan dins del cotxe ens veuen passar i no se el que deuen estar pensant, però bueno!!!! Arribada a Solsona i 5 punt de segell 331Km en 11h29min a 29Km/h, al arribar veiem que el Hector surt direcció Torà, ens porta poc tros, però al sortir de la benzinera no para de ploure i em de parar quasi 40min, aprofitem per menjar, beure i secar-nos una mica la roba, al instant que deixa de ploure agafem la bici i direcció Torà, anem a mil per hora, jo i el Domi fent relleus i el Lluis aguantant com pot, per els plans abans de Calaf la velocitat es entre 35 i 40Km/h increible!!!!!! Al arribar a Calaf es fa de nit, segellem al bar que anem a esmorçar amb la PC Martorell 375Km 13h00 debicicleta a 29Km/h, només falta la baixada cap a Manresa que de nit i plovent és apoteosica, a mitja baixada el LLuis punxa la roda de darrera, paradeta a descansar que ens fa perdre uns minuts, però el Domi que és un maquina li arregla rapidament, fot un fred que pela però ja queda poc i aixó ens dona alas per volar, anem a tope fins a Manresa, i finalment a les 10h20min arrivem al local de la PC Bonavista amb 415Km 14h15min15seg 5600 mts de desnivell i a 29Km/h que no està gens malament per lo durissim que ha estat el Brevet.
Tantes hores d'entrenament valen la pena al acabar aquest tipus de reptes, es increible lo que pot aguantar el cos humà.
Ara a per el Brevet 600 que serà el 28 de Maig, dia de la final de la Champions League, això es tot!!!!!!

1 comentari:

  1. A mi el cos ja hem diu que no puc fer tantes coses, no estava per venir. He d'estar be per la quebranta i marmotte.

    ResponElimina

Els comentaris anònims s'anularan inmediatament