diumenge, 3 d’abril del 2011

5 Sortida PC Martorell



Nova sortida amb la penya, El principi a estat molt accidentat, dos punxades del company pajarero "Cristian", una llastima ja que ha agut de tornar cap a casa fent nomes la volta a Sant Joan i portell.
Una vegada passats els contratemps, ens endinsem de ple en la pujada al portell, la intenció era pujar tranquil, però finalment hem pujat en 10:04, 22km/h de mitja i unes 164 ppm, m'he notat prou be. Ara ja seguim camí cap a Piera a un molt bon ritme posat per en Montse i el seu company Albert "el bomber", Tornem a estar al principi de la pujada aquest com es el coll de la mata, el xavi i jo decidim deixar-nos anar ja que s'imposa un ritme molt alt des de el principi, nosaltres anem de menys a mes, el Xavi ha imposat un ritme infernal i m'ha costat molt seguir, finalment a 500 metres m'he deixat anar però no cense atrapar algun membre del grup davanter, tot i aixo hem trigat 13:30 amb una mitja de 20,6km/h i 171ppm.

Ara ja tocava esmorzar, era molt tard i una vegada sortim es decideix retallar l'etapa i fer solament Font Rubi, aquí iniciem l'ascensió el xavi i jo. Novament es marca un ritme molt alt per tal de que els perseguidors no ens atrapessin, a un Km del cim ens atrapen Montse, l'Albert i L'Àngel. Aquí jo ja estic rebentat i m'he de deixar anar, però molt orgullós de la pujada que hem fet; li he donat un parell o tres de relleus per a que pogués descansar una mica i he aguantat molt be.
Ja no quedem pujades perilloses i es marca un ritme de creuer assumible per la majoria, menys a la tornada de Vilafranca on ha estat molt dur, part de la culpa es meva, però s'ha de provar de tant en tant.
Una vegada a sant Sadurní, jo tiro cap al portell novament; aquesta vegada a un ritme mes tranquil. Trigo 11:18 amb una mitja de 20kms/h i 158ppm, ja nomes hem queda tornar a casa, per Piera i la baixada que tant m'agrada.
Finalment una mitja de 30,6 km/h 135,5Kms i 147ppm 1885 de desnivell.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Els comentaris anònims s'anularan inmediatament