divendres, 23 de juliol del 2010

ENTRENAMENT DE QUALITAT AMB BUCLE TIPUS GIRO D'ITALIA INCLÒS

Jo volia sortir molt tranquilet. La ideia era pujar Tibidabo, baixar a St. Cugat per l'Arrabassada, agafar una carreterona "Bucles" que et porta fins a la ctra de Vallvidrera i des-de aqui ja cap a casa. No se per quin sant motiu, el dia que et plantejes fer un entrenament suau i sense presses sempre acaves anant ràpid i amb presses. Aquest cop el motiu del canvi de plans va ser la grata sorpresa de trovar-me a en Pep Moragues de cami cap a Molins. Ei Pep, m'acompanyes a pujar Tibidabo de tranquis? Malgrat que ell volia planejar fis a St. Boi, no em costa gaire de convencer i enfilem tots dos cap a Molins. Només començar a pujar en direcció Sta. Creu ja vaig veure que l'entrenament de tranquis no tindria res. En Pep tenia ganes i ho va demostrar durant tota la pujada fotent un ritme d'aquells que, fins a que no tens les cames calentetes, et resulta molt incòmode. Em vaig fotre a roda i bufant vaig seguir-lo fins a les ultimes rampes on vàrem veure carn fresca a uns 300 metres. Ostres, és inevitable, quan veig carn fresca un motoret inconscient s'encen i em diu: a veure si ets capaç d'agafar-lo abans de coronar Can pascual. Així va ser, em vaig possar davant, vaig obrir gas del motoret de 50cc a tope i... Visca, carn fresca devorada :-).


Un cop a Les Planes li comento a en Pep que en Charlie m'ha parlat d'un portet molt caxondo on sol anar a reventar la patata. És una pujada que surt des-de la estació de tren de les Planes i que, amb rampes que sobrepasen el 20%, et porta directament a Can Pascual novament. Hi pujat moltes vegades amb la BTT però mai amb la flaca. L'unic problema és que el tram final (uns 300 metres) no estan asfaltats, però si en Charlie ho fa habitualment... perque no provar-ho. Dit i fet, li comento a en Pep i aquest, lluny de dir que no, em diu: va somi, que collons!!.


La pujada no es gaire llarga, deu tenir uns 3km, 4 com a màxim, però és durissima (sort que hi han curves molt tancades que et permeten un descansillo). Jo porto un 39-23 i en alguns punts he de tirar de braços esquena i hombros però al final els dos pujem la mar de bé i en un plis ens plantem adalt on hi ha el tram sense asfaltar que pasem sense problemes i on fem les fotos.

Un altre entrenament Bucles per anar fent boca del que serà la Clàssica 2010 per l'alta Garrotxa i Ripollés.


Salut i Bucles catxondos!!!

3 comentaris:

  1. Aquesta pujada no la sabia, a veure quan m hi portes ehhhhh!!!!!!!!!!Per on s' agafa la pujada......

    ResponElimina
  2. El port s'agafa just al costat de l'estació de les Planes de Vallvidrera. Pujant en direcció a aquesta població per la ctra que ve de St. Cugat has de girar a la dreta tot just quan arrives a l'estació. La pujada te 3,9 km i la mitja de pujada és del 6,8 %. En total son 250 metres de desnivell que es fan de cop. Quan vulguis t'hi porto a fer aquesta dura i divertrida volta (en 50 Km fas 1000 metres de desnivell)

    ResponElimina
  3. La veritat que Tibidabo ho varem pujar rapidets, i cuan l'Angel va posar el motoret vaig patir de valent. Per rematar el bucle amb rampes durisimes, primer era mes pasable, pero varem enganxar 3-4 rampes seguides que m'hi vaig deixar tot. ES VEU QUE SON ENTRENAMENTS BISONTES!!!

    ResponElimina

Els comentaris anònims s'anularan inmediatament